Aktualności
Transmisja sesji Rady Miejskiej w Reszlu
- 12-04-2024
- drukuj
Kondolencje
- 05-04-2024
- drukuj
Życzenia
- 28-03-2024
- drukuj
Rekrutacja do Przedszkola Samorządowego i I klasy Szkoły Podstawowej (2024/2025)
- 14-03-2024
- drukuj
- Komunikat Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Reszlu
- Komunikat o liczbie wolnych miejsc
- Deklaracja o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego (plik docx)
- Wniosek o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego (plik doc)
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (plik doc)
Serdecznie zapraszamy do przedszkola po wnioski
ul. Konopnickiej 2, tel. 89 755 01 96
lub na stronę www.sp3.reszel.pl
- Komunikat dyrektora (plik pdf)
- Zgłoszenie do klasy I. (plik docx)
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (plik doc)
Serdecznie zapraszamy do szkoły.
ul. Konopnickiej 2, tel. 89 755 01 96
lub na stronę www.sp3.reszel.pl
Krwiodawstwo - 29-01-2024 r.
- 09-01-2024
- drukuj
Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Reszla, w rejonie ul. Kolejowej
- 12-10-2023
- drukuj
O G Ł O S Z E N I E
o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
miasta Reszla, w rejonie ul. Kolejowej
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022 r., poz. 1029 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Reszlu uchwały Nr LXXVIII/512/2023 z dnia 28 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Reszla, w rejonie ul. Kolejowej oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące zmiany studium oraz planu wraz z prognozami. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Reszla.
Wnioski mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminareszel.pl ,
- w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Gminy w Reszlu, Dział Techniczno – Budowlany, ul. Reymonta 1-4, pok. nr 4
w terminie do dnia 13 listopada 2023 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Kondolencje
- 30-03-2023
- drukuj
Spotkanie informacyjne 10 maja: "Możliwości pozyskania wsparcia finansowego na inwestycje z zakresu EE i OZE w obszarach: mieszkalnictwa, przedsiębiorstw i rolnictwa"
- 09-05-2022
- drukuj
„Możliwości pozyskania wsparcia finansowego na inwestycje z zakresu EE i OZE w obszarach: mieszkalnictwa, przedsiębiorstw i rolnictwa”
https://zoom.us/webinar/register/WN_ykArSw0zS6OOacrXlR2M7Q
Zapraszamy!